Thursday, February 24, 2011

thanks laling...

Kenyang! Thanks kawan serumah, sambal udang ni sedap sgt. Tima kasih seribu sayang ya darling sbb rajin memasak utk makan malam kita malam tadi. Dan sampai ke siang ni, masih mengulang makan sambal udang tu. Siap bawa ke opis ni…sbb spt biasa, kalau kat opis, selalu biul…tak tau nak makan apa…dah jemu dgn segala makanan yg kat kedai depan ni. Pilihan sgt terhad dan hampir ke semua restoren, menyediakan menu yg sama setiap hari.

Buat teman serumah itu…saya memang surrender dgn abang…kalau bab memasak, abang lebih pandai dan cekap drp saya…saya kalu nak memasak, kena telefon ma dan lebih teruk kena buka buku resipi. Tapi teman serumah ini pula, main campak-campak je dalam kuali, tapi masakan tetap meletup. Hehehe…ada harapan lepas ni kita buka restoren, abg jadi tukang masak, saya tukang jaga duit…..:) :)

Nampaknya lepas ni, saya kena lebih giat lagi belajar memasak…

Dan malam tadi juga, buat kali kedua. Kaki mula cramp…sakit yg amat. Baru diketahui betapa sakitnya rasa disaat urat-urat betis menegang dan kejang. Terasa sampai ke siang ni. Terima kasih juga buat teman serumah…sebab rajin mengurut dan begitu prihatin, sekali saya mengaduh di malam buta tu, abang dah terbangun dan terus mengurut kaki saya dalam mamai-mamai tu…


No comments:

Post a Comment