Friday, April 1, 2011

penangan nasi lemak

Ni terlintas selepas mengaminkan doa selepas solat asar tadi...

Tiba-tiba dah petang mcm ni terasa pulak nak makan nasi lemak panas kat jalan 223 PJ tu. nasi lemak suri tu memang sedapppp...kalau makan mmg kena 2 bungkus...hehehe...skrg ni la...dulu nak makan 2 bungkus tu malu....hahaha....

padahal...

baru 2 minggu lepas pergi makan dgn teman serumah masa otw balik dari beli cik toshiba kesayangan hamba ni. dah makan sana tapi masih lagi tapau wat balik...dan sampai rumah, aku makan lagi sekali....sungguh sesi menternak badan.... 









dulu-dulu...masa bujang sering juga keluar ramai-ramai pergi makan kat sana...pernah pergi dengan ben, kak bad, ina, fred dan pernah juga pergi dengan ben, atun dan siti....lepas tu acap kali dgn ben la...(ben, aku sayang kau seperti dulu juga, tidak pernah sesaat ko luput dlm hati aku) huaaaa...tiba-tiba sendu teringatkan kawan terbaik ini....biar apa pun yg terjadi...kau sentiasa dalam doa aku...Insya-Allah. 



tengok gambo ni terus meleleh ayer liuq...tapi kan sah..sah...malam ni tak kan dpt punya....jln puchong jaya nak ke area sana tak pernah tak jam...nampaknya kena tunggu esok je la...sop..sop...esok harus aku 'gulai lemakkan' teman serumah tu...membujuk raya agar melayan sesi makan nasi lemak sedap ni...

p/s: credit pix dr blog http://www.makan2jalan2.blogspot.com...terima kasih sesedap nasi lemak ini...

No comments:

Post a Comment