Wednesday, June 17, 2009

Hapy besday adik manja

mula-mula letakkan kesayangan sasa....dari sasa kecil sampai besar, kucing nih pun dah berapa keturunan....kucing2 ni pun pandai, kerusi ni dah jadi tempat depa beristirehat...

sasa kalau tido, penuh bantal sekelilingnya..back up kata dia sbb tido seorg diri...bertemankan si putih yg tak pernah lari jauh dari tuannya. tang putihnya sikit aje...yg lebih, kucing nih kelabu aje...

sasa n mastura...dua beradik yg happy sokmo...


sasa khatam quran, 5 jun 09...



Happy besday adik manja....sedar tak sedar dah besar rupanya adik bongsu nih. 13 tahun sekejab je...macam baru semalam aku tengok dia lahir dan hari ni, dia lebih besar dan lebih tinggi dari aku. kalau dulu beli baju utk dia, aku suka yg cute-cute...tapi sejak dia dah besar melebihi aku sendiri, baju utk dia pun susah dah nak pilih. Dah ada taste sendiri pun, jadi kalau nak beli baju utk dia, kena pilih betul2...kalau sasa tak berkenan, dia tak kan pakai baju tu....ni pun baju yg dia pakai masa khatam ni baju baru aku...dah dia berkenan, tak dikiranya...terus disarungkan ke badan dia.
Oklah adik manja kak ti, kak eli, abe yeo n kak tuya...semoga makin bijak belajar...belajar dan belajar sampai jadi anak yang berguna kepada ma, abah, kakak-kakak dan abang kamu. Jadilah contoh kepada anak-anak sedara sekalian jugak. Jaga diri hiasi peribadimu dengan akhlak terpuji.




No comments:

Post a Comment