Friday, December 30, 2011

sebelum hari terakhir 2011

Alhamdullilah...2011 bakal berlalu dengan sejuta rahmat Ilahi untuk kami semua. Berlalu pergi dengan meninggalkan banyak kenangan manis dalam hidup saya. Tahun pertama saya beroleh rezeki yang teramat-amat melimpah ruahnya. Tahun yang memberikan saya rasa yang baru dalam semua sudut kehidupan.

2011 jua banyak memberi saya harapan terindah. Pendek kata dalam setahun ini tiada yang tidak indah dalam hidup saya...semuanya indah-indah belaka sebab saya ditemani oleh orang yang hebat-hebat disekeliling saya.

Harapan untuk tahun akan datang jua diharapkan agar berterusan dimurahkan rezeki, dilimpahi kebahagian dan diteguhkan iman di dada. Amin...

babay dululah.... tapi sebelum tu nak ucapkan;

selamat menyambut tahun baru 2012 kepada kawan-kawan yang terbaca blog saya ni ^_^
semoga kita semua mendapat rahmat Allah senantiasa. Insya-Allah.






 nota selingan@@@
~ ~ pakwe saya baru sampai dari India jab ni...tak sabo nak balik selongkar beg...mana tahu ada dok sari utk saya...hahahaha... ~ ~ 

No comments:

Post a Comment