Friday, May 22, 2015

Pembelian terus dengan saya

Assalamulaikum,

Hari ni saya datang nak bagi harga yang menarik untuk pembelian terus novel Isteri Sipi-Sipi dan Hanya Dia Sufi dengan saya.

Harga asal:

Isteri Sipi-Sipi         RM22
Hanya Dia Sufi        RM19

Harga yang saya tawarkan adalah seperti berikut:

Isteri Sipi-Sipi         RM18
Hanya Dia Sufi        RM17

Postage

Semenanjung           RM6
Sabah/Sarawak       RM10

Combo set (Isteri Sipi-Sipi + Hanya Dia Sufi + Postage)

Semenanjung           RM44
Sabah/Sarawak       RM50

Untuk tembahan, kalian bolelah emailkan kepada lilinorlaili@gmail.com atau datanglah melawat saya di Facebook, di situ kita boleh berinteraksi. Insya-Allah.


3 comments:

  1. Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    2. ada..masih ada dgn saya.

      Sorry lambat reply, saya baru masuk ke sini...

      Delete