Friday, May 29, 2009

Masih mengejar masa....

seawal pagi aku sudah sampai ke opis...terus on computer n sambung buat kerja yg tak sempat nak sudahkan malam tadi....dah tinggal seorg2 kat atas ni kecut juga perut kan. terus cabut walau malam masih awal. Pastu sampai rumah, masih dok teringat-ingat kerja yg tak siap. Nak tidur pun tak lena, jam 5 pagi dah tersedar...

Hmmm...akhirnya...tepat jam 9 pagi aku berjaya menghabiskan semua kerja...skrg ni tengah tunggu Bala, utk ke book fair...aku takut nak drive sendiri sbb nya aku tak brapa nak sure ke mines shoping tu...biasa la nampak bangunan masa lalu lalang tp tak pernah pun jejak shopping tu. So...utk senang, tumpang kawan.

Dulu, masa ditukarkan ke bahagian ini, aku ingatkan akan meninggalkan alam kerja di luar opis...tetapi, selepas setahun...hmmm nampaknya sudah kembali ke satu ketika dulu nih!....

semua kerja sudah di bereskan...lega sikit nak bercuti...kalau tak hati mesti tak senang nak berlibur sakan. Skrg ni tunggu bos sahaja...tadi dah bagi kat dia sikit2, skrg ni nak serahkan semua kerja yg penting2 tu semua. lepas ni dah boleh cabut....yehaaaa....

Cuti seminggu...huh...sakan yek....

sedikit kacau...kenangan 10 tahun lepas mengimbau....dapat bunga lily di awal pagi ketika aku sudah mengamuk dengan bos, sbbnya dia suka mendera aku dengan kerja yg sering tidak terancang olehnya!....kenangan kan...nak pujuk punya pasal..pagi2 dia keluar opis g cari bunga...alahai.....kelakar ada...bengang pun ada!

udah le mengarut di pepagi hari nih...nak blah dah....Mr Bala dah tunggu kat bawah...bye.

No comments:

Post a Comment