Friday, August 14, 2009

plan awal ketika boring

Esok dah hari sabtu…sekejab je masa berjalan. Sedar tak sedar dah pertengahan ogos. Masa pantas bergerak meninggalkan hamba yang begini dan begini juga sudahnya. Class dah pun tamat utk semester ini, jadi hamba tidak perlu lagi ke SA. Mengikut kalender, penghujung sept baru bermula semester baru. Harapanya masa tu, semua sudah ok. Kembali ke satu masa dulu! Ketawa dan ketawa saja.

Esok juga, hamba dah plan dengan kak zah nak melawat kak zie kat rumahnya di damansara perdana. Bahagia dah kak zie dengan kehidupan barunya. Aku tumpang bahagia sama. Alhamdullilah.

Biar pun lama tak bersua dengan kakak-kakak hamba ni, 2-3 hari pastinya mereka akan menelefon, namun tidak sama dengan mengadap muka, berbicara dan meluah ceritara. Dengan kak zah dan kak zie, hamba lebih senang untuk berbicara. Mereka pendengar yang baik.…

…Insya-Allah…esok kita jumpa ya…

Malam ini….Nur Kasih kat TV3, pasti di tunggu. Nampaknya aktiviti menyorok remote control akan bermula seawal 8.30 mlm lagi. Dengan si azim harus diumpan komputer n internet…bagi dia main game, sure hamba akan tenang hati menonton tv. Aduh…penatlah asyik nak kena sorok remote je…Azim..Azim…janganlah tengok 611 tu, jenuh dah kami layan geng bas sekolah, hikayat putera shazlan dan hegameru tu…jenuh..jenuh…

Wahai anak sedara kesayangan cik elie….jangan le hari-hari dok tengok 611 yang memang tak ceria langsung pada kami nih! Cemuih dah!

Boleh ke kalau hamba nak tukar chanel 611 tu? Tak laratlah bayar RM 71 tiap-tiap bulan semata-mata utk 611 sahaja! Azim…Azim…baby kecil kami yg sudah berumur 9 tahun itu bagaikan sedara kembar dengan chanel ceria 611…..

No comments:

Post a Comment