Thursday, November 25, 2010

Gembira tidak terkata

Syukur...syukur...syukur...alhamdullilah...pada sekian kalinya aku bersujud syukur. Walau ianya masih jauh di dasar laut, masih jauh lagi perjalanannya, masih lagi 99% kesahihannya...pun jua, aku sudah merasa gembira. Sebegini rupa aku gembira. Alhamdullilah.

Email yang aku dapat, aduh! terus membuntang biji mataku membaca ayat demi ayat. Gembira tidak terkata. Terima kasih kepada pihak yg sudi membaca dan meniliti 'kisah' yg tidak seberapa itu. Peluang yang diberikan akan aku gunakan sepenuhnya...Terima kasih sebanyak buih di lautan dan terhutang budi dgn peluang yang diberikan oleh mereka....

Di sebabkan terlalu teruja, terus sms inche suami...sampaikan cerita sebenar, biarpun dia nanar seketika kerana inche suami tidak pernah mengetahui 'sisi gelap' isterinya ini...

Dalam terkejut, tetap dia ucapkan tahniah! Katanya..."Itu rezeki anak yang...'

Terima kasih sayang kerana membenarkan saya menghadiri sesi itu biarpun ia akan mengambil masa hari minggu kita berdua...

Tidak lupa; semanis madu, seindah rasa utk ma abah, adik-beradik, abg mi & anak-anak buah cik elie ~ mereka yg aku sayangi...kalian indah dalam hatiku sebagai sebuah keluarga yg penuh dgn kebahagian....

Sungguh, terima kasih aku pada Ilahi kerana menganugerahkan dua kegembiraan dalam bulan ini sahaja utk ku....terima kasih dan sujud syukur aku ketika ini.
* ~

* ~

* ~

Ochhhhh...teruja sebegini sekali ya...alahai...termalu la pula :) :) :)

2 comments:

  1. Ape nie..??
    aku x tau pun lgi nie..
    sampai hati sorok dr aku..
    waaaa..huhuhuh:(

    ReplyDelete
  2. hahaha...nak tau, balik le...melawat kakak ko yg sedang makan tanpa henti ini...

    ReplyDelete