Friday, December 10, 2010

Terima kasih Tuhan

Tiada kata seindah rasa yang ada di hati kami sekarang ni...syukur Alhamdullilah dan teruja dgn anugerah yg Allah kurniakan kepada kami sekeluarga. Pagi tadi, tatkala memandang di skrin monitor ultra sound...aku cukup teruja melihat di situ......senyum tiada terkata saat Dr jua mengucapkan tahniah....

7 bulan daripada sekarang...,,..hidup kami akan ditemani cahayamata...Alhamdullilah...perjalanan hidup dipermudahkan oleh Allah swt.

Saat pertama kali melihat, aku sendiri terpana. Senyum tidak terbilang rasanya...suami yang cukup teruja, senyum dan senyum sepanjang masa, berkali di tenung gambar itu...dan aku jua seperti bermimpi. Keinginan yang satu itu mudah dimakbulkan oleh Allah. Alhamdullilah dan sujud syukur.

Rasa hati yang tiada terbanding sekarang ini........terima kasih Tuhan kerana memberikan aku nikmat kebahagian ini....

p/s: pulang sahaja dari klinik, gambar itu aku tunjukkan pada semua keluarga. Aduh...gembira mereka semua....setelah hampir 10 tahun rumah kami sunyi dgn tangisan anak kecil...

No comments:

Post a Comment