Monday, May 21, 2012

Umairah dgn Che Su dia

Minggu sudah tak sempat langsung nak menjengah di sini. Wabak demam yang melanda seluruh isi rumah menyebabkan saya sedikit huru hara. Dengan selsema, hingus, batuk semua ada. Dan si kecil tu pula, kalau malam je panas badan.






Tak ada apa nak update...jadi sebelum sign out, k tepet gambar anak kesayangan ini. Gambar dua sebulan lepas masa saya bawa dia ke pejabat pada hari sabtu. Masa tu ada masalah sedikit dengan material yang saya summit ke printer, dan printer tak terima. Jadi, saya kena datang ke pejabat nak settlekan benda alah tu....dan bawalah Umairah sekali...balik tu singgah rumah Che Long dia kat Pantai Dalam...seronok dia...

2 comments:

  1. anak Lily comel sangat dan bijak plak tu...bila la boleh jumpa dia ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben, nak jumpa umairah, meh la ke rumah aku awal bulan depan ni...aku buat makan2 utk kawan2 kita semua...sempena sambut Ramadan...Insya-Allah...

      Delete