Monday, June 18, 2012

Singgah merapu sebentar

Sedang dilanda kesibukan menguruskan sesuatu. Jadi masa untuk berkhayal tu sangat terhad. Sambungan kisah cinta yang sedang ditulis, pun sudah hampir sebulan tidak bersentuh. Idea pun dah hilang entah ke mana sebab masa kisah itu datang bagai air sungai, saya tidak mencatit di mana-mana ruang. Jadi, kesudahan selepas dibiarkan terawang-awang sendirian, akhirnya dia pergi meninggalkan saya yang seperti tidak menghargai dia. Maka, jadilah cerita itu bergantung begitu saja disebabkan masa dan keadaan yang amat terhad. - pandai saya salahkan masa - padahal diri sendiri yang tak pandai menguruskan ruang masa yang doplohmpatjam tu -

Hmm...tidak banyak yang mahu dicatit di sini setakat ini. Cumanya saya berharap apa yang sedang saya usahakan ini berjaya menjadi milik saya secara rasminya dalam masa tak sampai sebulan lagi. Insya-Allah dan sungguh saya tak sabar :) Laluan yang Allah bukakan sungguh mudah dan semua prosedur berjalan dengan lancar. Terima kasih kepada Tuhan yang Maha pengasih dan penyanyang.

Dalam sedar tak sedar, saban tahun saya dapat rezeki yang besar-besar. Alhamdullilah sangat kan, rezeki yang Allah berikan untuk kami sekeluarga. Jadi...peringatan untuk diri sendiri dan teman serumah, jangan lupa untuk bersedekah juga...dalam kemurahan rezeki yang kita dapat, di dalam itu ada terselit hak milik orang lain juga :) 

No comments:

Post a Comment