Wednesday, July 3, 2013

Hari ke hari Medina

Hari ke hari Medina dalam kasih ibu,  terasa cepat masa berlalu...dan cepat membesar. Kakak dengan telatahnya yang semakin lasak, adik pun dah pandai berlawan senyum...pantang diagah cepat je menyulam senyum manisnya...duhai permata hati ibu dah ayah, jadilah anak yang baik-baik ya!

 yey...saya adalah mangsa buli kakak, hari pertama di dunia yang fana ini pun saya dah kena cakar dengan kakak....hebat tak saya?

 gambar pada hari luruh pusat @ haighway Karak otw balik kg utk berpantang.
 aman dapat tidur kat bawah tanpa gangguan dari kakak...
 dah pandai palingkan muka saat nama diseru...
  baby baby baby Medina, permata hati ibu dan ayah...sayang tak terbilang...harum bau baby masih hangat di deria rasa ibu...



kakak! ada berani ke nak buli saya lagi? saya pun dah membesar bagai johan...

No comments:

Post a Comment