Tuesday, April 10, 2012

Alahai Umairah...punah mimpi ibu!

Wah bestnya!...saya berkejar, mengejar bas dari depan hotel lagi...mahu mengambil bas untuk ke KBS. Mana tahu, rezeki saya baik, dapat berjumpa dengan artis-artis yang comel dan segak-segak itu yang selama ini saya hanya melihatnya di kaca TV.

Sedang saya berlari-lari mengejar bas, tiba-tiba terasa dahi sakit. Aduh...aduh...

dan...........

terus saya celik mata....rupa-rupanya...Umairah sedang mengetuk dahi saya dengan botol susunya sambil tersengih-sengih macam kerang busuk....

huaaaaaa....punah mimpi ibu! kacau daun sungguhlah Umairah ni.

Kejadian: 10 pm, 10/4/12
Tempat kejadian: Hall rumahku syurgaku
Punca kejadian: Sebab ibu tertidur dahulu sebelum anak, padahal masa tu niatnya hanya nak tidurkan si kecil sahaja...
Maksud tersirat: Semoga teman serumah terbuka hati nak belanja saya ke Korea....hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment