Friday, April 27, 2012

kita sama suka Ballack

Ben (andai ko terbaca blog aku ni ya), minta maaf le ye, aku share chat kita kat FB semalam tu kat sini, sebabnya nak mengembalikan nostalgia aku bersama ko yang sama gila bola...yang kalau bersorak kalah orang lelaki ^_^

 ~~~
Lili Norlaili ben, final chelsea vs bayern; dua2 ex team Ballack yg dah pancit :) so aku sokong dua2 :)

Ennie MinHa Fauzi Lili Norlaili hahaha bopiren lama..aku sokong Chelsea la kot Ly..memang sampai la ni takde tandingan Ballack huhuhu

Lili Norlaili betul2..sokong Ennie MinHa Fauzi..takde tandingan yg sehensome Ballack lagi kat atas padangkan...ingat tak kenangan kita dolo-dolo..sanggup berjaga mlm semata-mata nak tgk Ballack mengejar bola :)

Ennie MinHa Fauzi tau takpe..pantang nengok gambo Ballack nak gunting je...sampai tv meletop kan Lili Norlaili hehehe

Lili Norlaili hahaha..itu tak leh lupa...sampai meletup tv kan...agaknya terkejut sbb kita ralit dok tengok pakwe hensome tu :)...lepas tu tak cukup ulasan masa tgk bola...dalam kereta sambung lagi, dari umah ko ke opis, topik dia adalah ballack..ballack...heheh

Ennie MinHa Fauzi ye always si Ballack....suke tengok karisma dia as a kapten..tak main le Cristiano Ronaldo masa tu...walopun orng kata dia best and ensem..Ballack gak idaman ati hahaha

Lili Norlaili sungguh...masa tu nak cari boipren pun nak muka mcm ballack je kan...hehehehe...ala-ala bengis tu...hololala..hensome sungguh...

Ennie MinHa Fauzi iyeee....sekarang pun suka gak lagi

~~~~
 
Kita minat team yg sama, penyokong fanatik Jerman juga...dan Ballack adalah pujaan hati kita masa tu...pendek kata semua Ballack, Ballack..kronik kan..dan pernah kita plan nak pergi ke Chelsea semata-mata nak jumpa Ballack...cewah! macam Ballack nak layan..hahahaha...kuat kita berangan masa tu, kan?

Kalau nak flashback memori kita, tentunya banyak kan...amat manis sekali. Dan kenangan itu sentiasa hidup dalam ingatan aku kerana ko salah seorang sahabat yang aku sayang. Insya-Allah sampai bila-bila dan semoga persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat...

No comments:

Post a Comment