Wednesday, April 25, 2012

Penangan PBAKL

Konon nak buat senarai buku yang nak dibeli masa PBAKL nanti...bersungguhlah tanya pakcik serba tau ni...salin-salin-salin...lepas tu kira harga, campur tolak...mak ai, PENGSAN!

Tu belum lagi buku yang tersepak depan mata. Adoilaaaaaaa....bantulah saya dalam membuat keputusan yang terbaik. Jangan banyak yang tersepak sudah le...menangis tak berlagu karang si anak, pasal duit susu pun ibu buat pulun beli buku....

Setiap kali datangnya PBAKL, macamlah ni rupa saya, belum apa-apa dah gelabah nak kutip buku di rak. Hehehehe (senyum sumbing buat ayah Umairah, minta bajet lebih nak beli buku anak) kalau sebelum-belum ni, buku saya je, tapi tahun ni, geng baru saya dah ada. Pun dia suka buku juga tu. Walau umur baru nak masuk 10 bulan, ke main lagi seronok apabila dapat buku. Buktinya, dah berapa buah buku saya yang sudah tercabut kulitnya...paling dia suka, buku sekolah Che Su dia la...

Malam tadi dah plan...plan...plan...nak drive sendiri ke? nanti nak parking kat Hentian Putra tu, pastu teman serumah mcm offer diri nak tolong hantarkan...mana satu yang baik ya? kalau pergi sendiri boleh berlama-lama, boleh tawaf 7 pusingan (ni sure ayah terus nak jadi driver, sbb takut ibu balik lambat...lupa anak suami kat rumah)...

Alahai...PBAKL hari jumaat mula, namun sekarang saya dah tak senang duduk!

No comments:

Post a Comment