Monday, April 23, 2012

PBAKL 2012 - Buku Tanpa Sempadan

Assalamualaikum wbt.

Saya nak 'tepek' di sini jadual kehadiran penulis-penulis Jemari Seni ke Pesta Buku Antarabangsa yang akan berlangsung pada Jumaat ini, 27 April - 6 Mei 2012 bertempat di PWTC....ala tempat biasa seperti tahun-tahun lepas tu...semestinya pesta yang paling saya dan semua orang nanti-nantikan!

Insya-Allah saya juga akan berada di sana di samping penulis-penulis otai...jadi sudi-sudikan mengunjungi gerai jualan Jemari Seni kerana banyak novel-novel baharu sedang menanti pembaca/penggemar novel sekalian....

Sudah tentu....sebagai penggemar buku, saya amat teruja setiap kali datangnya bulan pesta ini...dan untuk tahun ini juga, saya tidak lagi bertugas di gerai BPSB seperti tahun-tahun lepas dek kerana sudah berpindah bahagian...sedikit sedih ya sebab tidak lagi berkesempatan berjumpa dengan pembaca-pembaca setia naskah Anjung Seri, Jelita, Malaysian Business, Madam Chair dan pastinya pengemar buku komik Datuk Lat...

Dan buat pertama kali juga di PBKL, saya turut serta berada di gerai Jemari Seni...sebenarnya berguni-guni perasaan malu saya untuk bersama otai-otai JS di sana, 'segan bercampur silu'...tetapi apabila memikirkan itu adalah tanda mahu memberikan sokongan, saya 'sorokkan' seketika perasaan malu itu...jadi, sudi-sudikan hadir beramai-ramai memeriahkan pesta setahun sekali itu...

Oppsss...tak boleh lah nak tepek...dan oleh kerana saya tak 'reti'/pandai nak tepekkan jadual PDF daripada JS tu maka saya taiplah ya di sini...(saya buta IT sebenarnya!, malu lagi ):)

Jumaat, 27 April 2012

(11 pagi - 3 petang)
- Noor Suraya
- Nirrosette
- Nisyah

Sabtu, 28 April 2012
(10 pagi - 2 petang)
- Fatihah Pauzihal
- Iman Xara
- Nasz

(2 petang - 6 petang)
- Syud
- Pingu Toha
- Ika Madera


Ahad, 29 April 2012
(10 pagi - 2 petang)
- Ika Madera
- Nazurah Aishah
- Manjlara

(2 petang - 6 petang)
- Lili Norlaili
- Zulina
- Noor Suraya

Selasa, 1 Mei 2012
(10 pagi - 2 petang)
- Eva Hana
- Adileah
- Nisyah

(2 petang - 6 petang)
- Szalies
- Iman Xara
- Diya Nordin

Jumaat, 4 Mei 2012
(11 pagi - 3 petang)
- Nasz
- Iman Xara
- Khairyn Othman

Sabtu, 5 Mei 2012
(10 pagi -2 petang)
- Ruby Hazri
- Ijazati Habib
- Hafizah Iszahanid


(2 petang - 6 petang)
- Ayu Haswida
- Nirrosette
- Adileah

Ahad, 6 Mei 2012
(10 pagi - 2 petang)
- Aishah Madadiy
- Pingu Toha
- Ruby Hazri

(2 petang - 6 petang)
- Aishah Madadiy
- Ijazati Habib
- Imaen

:) harapnya saya tak tersalah taip la ya...kalau ada salah, minta maaf berbanyak ya, mungkin saya tak menyedari di mana kesalahan itu... Dan, Insya-Allah, kita jumpa di sana dan selamat memborong buku...buku tanpa sempadan. 

Nota kaki:
~ ~ ~ tahun lepas ada seorang kakak ni, pergi book fair bawa luggage bag yang paling besar tu, seperti nak pergi oversea sebulan...seronok tengok dia shopping buku, kutip-kutip je di rak, bil keluar beratus, buka punch bag keluarkan duit RM100 berkepuk-kepuk...terus saya nak pengasannnnn...dan berangan nak macam dia juga...seronok kan? ~ ~ ~



No comments:

Post a Comment