Monday, August 13, 2012

Anugerah Ramadan

Alhamdullilah. Rezeki di bulan yang mulia ini, Ramadan al-mubarak.

Semalam office saya ada buat majlis berbuka puasa di Kelantan Delights, SOKA Plaza. Amboi...makanan sampai tak habis nak makan, banyak sungguh. Pendek kata, seramai mana pun kita bawa ahli keluarga, makanan tetap tak habis nak makanlah.

Dan juga, sebelum majlis berbuka tu, saya dikejutkan dengan beberapa pengumuman...

Gambar terbalik...hehehe...ni anugerah untuk long service...dapat benda alah ni ha! rezeki, boleh melaram bagi anak gadis saya pakai raya ni, tapi sebelum tu biar ibu merasa dulu...balik malam tadi terus gantung ko...hahaha...bukan jakun, tapi sebab teruja...selepas 10 tahun......sedar tak sedar dah 10 tahun lebih saya di BPSB. Hmmmm...
 
Meh tengok dekat sikit...ni la hadianya...boleh tahan jugaklah kan...emas percuma siapa tak suka ya dak?

Tak cukup dengan itu, sekali lagi nama di panggil...kali ni untuk pemberian duit raya pulak...buka sampul tengok, dalam tu ada beberapa keping wang kertas...lepaslah nak beli satu lagi rantai tangan untuk Umairah...(dah ore kelantan kan, suka la kumpul emas!) hehehe...suka..suka...

Rezeki di bulan yang penuh keberakatan ini...alhamdullilah.

Memang berbanyak terima kasih kepada big boss Kelantan Delights yang juga ED baru di BP ni serta pihak pengurusan & Event dept BPSB. Atas usaha murni mereka semualah, majlis semalam berjalan dengan meriah sekali. 

Majlis semalam juga untuk meraikan big boss saya yang baru dinobatkan Anugerah Tokoh Wartawan 2012. Sekalung Tahniah untuk Datuk.

Dan hari ni pula, bertempat di Lot 10 bangunan pejabat saya sedang berlangsung majlis bacaan Yaasin, tahlil dan solat zohor berjemaah sempena mengimarahkan lagi bulan yang mulia ini...saya tak dapat join sebab hari ni kena ambik EL...anak tak ada orang nak jaga...tapi pagi tadi saya sempat juga ke pejabat dengan membawa umairah sekali demi nak settlekan kerja, closing magazine MB untuk 16th August...

Syukur alhamdullilah, selepas sekian lama saya tidak menanam durian, semalan tiba-tiba durian runtuh dari langit...saya apa lagi, kutiplah kan...

No comments:

Post a Comment