Friday, August 10, 2012

Iklan meruntun hati


Melihat iklan ini, hati saya tersentuh. Sangat tersentuh. Jalinan kedua-dua hati itu sangat indah dan sangat hebat.

Tak tau lagi nak tulis apa, nak komen apa...kerana kisah ini sudah meresap masuk nun jauh ke lubuk hati saya. Dua sahabat oku yang saling bergantung antara satu sama lain. Saling memerlukan untuk melengkapi hari mereka. Oh! betapa saya terkesan dengan lakonan ini.

Melihat adik yang memakai hearing aid itu, dan boleh bercakap walau pelat, membuatkan saya juga berharap agar suatu hari anak buah kesayangan saya juga boleh berbual dengan saya seperti itu. besar harapan cik elie ini untuk melihat dak Azim juga mampu bertutur suatu hari nanti...Insya-Allah...doa cik elie buat Azim tak pernah ada penghujungnya...


No comments:

Post a Comment